Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op msn-messenger.startpagina.nl

onbekend e-mailadres achterhalen

chantal
18 Jun, 2006 22:24

Hallo,

Onderlaatst heb ik mijn eigen e-mail gechecked, en daarna stond er in de geschiedens een ander adres, nml: by113fd.bay113.hotmail.msn.com.

Wie kan mij helpen achterhalen welk e-mail adres daarbij past??? Ik zou dit graag z.s.m. willen weten, hoe kan ik het evt achterhalen?

Alvast bedankt,

Chantal

Bewerkt 10 Dec, 2009 16:23
Danjel
18 Jun, 2006 22:37

Trouwens dat is geen e-mail adres, het is geloof ik 1 of andere code die hoort bij msn messenger. Ik kan hem zo niet thuisbrengen, maar ik heb die code ook ergens staan.

Danjel
18 Jun, 2006 22:41

Dat wat er in de geschiedenis stond/staat bij jou, staat dus hier op het plaatje, met wat andere cijfers en letters.

Dat is dus de link als je in je Postvak bent van Hotmail.

chantal
19 Jun, 2006 10:07

Hallo,

Ik begrijp wat u bedoeld, alleen als ik mijn eigen e-mail open, dan staat er die code maar dan 116, en 113 zou dan een andere moeten zijn, en ik zou niet weten waar dat vandaan komt en verder is er niemand op de pc geweest.

Alvast bedankt voor het uitzoeken.

jacob
10 Dec, 2009 11:40

Kunt u achterhalen van wie dit email adres is.

Danjel
10 Dec, 2009 16:23

Niet zo handig om hier maar zo een email adres neer te zetten. Heb het adres dan ook verwijderd.

Een Gmail adres is webbased en niet te achterhalen.